keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Joulukalenteri 2013 The Eleventh Christmas Door "MITA!"

 

EI OO TODELLISTA! Miten mä oon totaalisesti onnistunu unohtaan yheksän ja kympin luukut, nyt on jo yhesoista ja tänää mul koulus välähti et hei hetkonen...Ihan puhdas unohdus! Anteeks...yrtiän nyt skarpata mut olin varmaa niin innoissaa panostamassa vikoihin kokeisii ja mul oli konsertti ja kaikkee ni siks tää homma vähän lässähti, meinaa ku illal tulee yheksält kotii ni ei haluu muutaku ku suihkuu ja nukkumaa...
Mut nyt mä voisin vähän kertoo mitä mulle kuuluu:
Eli joo keskinkertasesti menee hyvin, mut oon hirmu väsyny..onneks koht on loma, oon todellaki sen tarpeessa! 
Eilen mulla olil musiikkiopistolla soittokeikka sellasessa suomalaisen musiikin konsertissa jossa soitin kahen viulistin kans "Sinisen ja Valkosen". Esitys meni tositosi hyvin, mut siihen alkuu meille tuli pikku propleema...meit ei ollu merkitty siihe konsertti listaa! Eli meiät oli unohdettu.....nomut joo vähän paniikki meinas iskee mut onneks yks opettaja sit vaa ilmotti et me soitetaa siihen yhtee välii. Toi kappale on jotenki ollu oikee vastoinkäymisten juttu, ku ensiesitykses koululla mult lähti piano alta: siin ei ollu jarrui kiinni, sit toiselt viulistilt valahti D-kieli ja toiselt G-mikä onneks saatii korjattuu..ja nyt sit tää et meiät unohdettii! Hahah tuntuu iha hullulle...
Mutta sitte, ratsastamassa en oo kerenny käymää enkä tuu kerkeemää varmaa ens viikonloppunakaa ku perjantain meen koulusta junal kouvolaa, lauantain on musaopiston joulujuhlat koko päivän ja sunnuntain meen kuuntelee kauneimpii joululaului kirkkoo(koska saan riparipisteitä(; ) Ens viikko onki sitte jo vika kouluviikko, iiik!! Ja sillon siis vähän kaikenlaist ohjelmaa...btw viel et huomen ja perjantain oon käytävä tetis---> jee...kiinnostus 100/100 mut ehkä se on ihan kivaa, ei tarvi ainakaa tunneil pahemmin juosta(:
loppuun vähän kuvia WeHeartIt:stä<3
Nyt kaikille hyvää loppuiltaa!
<3:llä Tia




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti