tiistai 4. helmikuuta 2014

Tauolta palailua -toivottavasti

Ihana tulla taas pitkästä aikaa kirjottelemaan! Oon unohtanut tulla mainitsemaan että mun oli pakko pitää tuollainen kuukauden tauko jotta pääsen taas mukaan tähän koulurytmiin...ja oon siinä melkohyvin onnistunutkin, vaikka oonkin ihan sairaan väsynyt! Koulun tosissaa ottaminen ja siihen panostaminen on kyl jo kasillaki melko vaativaa varsinkin joissai aineissa missä ite ei oo kaikist vahvimmilla...näitä mm. uskonto ja matikka! No eiköhän se tästä. Mulla oli meinaan uudenvuoden lupauksena et nostan taas mun keskiarvon yli ysiin kun se nyt pääs laskemaan... :( joiltakin osilta oon tässä jo onnistunutkin!
Jos vielä vähän kerron koulusta niin sehän on tossa siis sujunut, ekat kokeet on ollu, luistelut luisteltu silläki uhalla et nyt on polvi kipee seuraavan puolvuotta ja äikässä alotettiin pari viikkoa sitte kirjaesitelmät. Eipä siis mitään kummempaa...ootan ku kuuta nousevaa et täält etelä-suomest sulais lumet!! Ettei tarvis hiihtää:D pohjoses vois kyl viel parikuukautta ne lumet pysyy ku oon lähössä maaliskuun alussa laskettelemaan ihan parhaassa seurassa Ylläksen maisemiin viikoka! Jes ihan parasta...lomaa viikko koulusta, hyvää ruokaa ja seuraa, lasketteluu<3 ah ai että ootan tota!! ja siihenki enää 31 pv...
Pokusta vielä vähän tähän loppuun! Oon ollu senverran kiireinen ettei ratsastelust oo tullu mitää...tarkotuksena ensviikonloppuna myös tota mun karvakuonoa käydä moikkaamassa! Lisäks mulla on lauantaina ratsastustunti uusmattilassa...jos toi Senni nyt paranee!! D: viimeks se meni pilalle kovan pakkasen vuoks ja nyt oon oottanu sitä kuukauden ni haluun oikeesti päästä tolle tunnille!! (:
eipä täs nyt muuta enempää...koitan keksii jotai kivoi postauksen aiheita jos vaikka innostais taas rubeta bloggaa noitten koulukiireitten keskeltä! Vi sees!
-Tia







<3:llä sekalaisten kuvien sekasorto

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti